2017. augusztus 25., péntek

Méhecskés ujjbáb



Hamarosan kisgyermek látogatóba készülök.
Törtem a fejem,hogy mi legyen az a kézzel készített ajándék,amit vinni szeretnék.
Mivel kicsi,2 év körüli gyerekekhez megyek és adott a csoport neve,így a méhecskés ujjbáb mellett döntöttem.



Filcanyagra kiszabtam az alkatrészeket.




A sárga filclapra rávarrtam a feketeszínű csíkokat.


Majd rátettem a méhecske testének sablonját és körbevágtam.De csak a test elejét...


Majd fekete alkoholos filccel szemeket rajzoltam.
Piros hímzőfonállal szájakat hímeztem.


Egy másik sárgaszínű filclapra rátettem a kivágott méhecsketesteket.A testek és a filclap közé beillesztettem a szárnyakat és a csápokat.Patchwork csipesszel és gombostűvel rögzítettem.


A varrógép segítségével körbevarrtam a testeket.
Ügyelve,hogy  a szomszéd méhecske szárnyát ne varrjam le.:) 



Majd körbevágtam óvatosan a méhecskék testét.
Itt-ott igazítottam a fejformáján. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése